Na rynku można znaleźć wiele produktów, na których znajdują się określone etykiety. Najczęściej widnieje na nich nazwa danej firmy lub jej emblemat. Jest to jeden z dobrych sposobów na ich promocję na szeroką skalę. Etykietowanie puszek jest więc dobrym pomysłem, jeśli chcemy poszerzyć swoje zasięgi. Można robić to w sposób tradycyjny, czyli prościej mówiąc – manualnie lub można skłonić się na automatyzację tego procesu.
Na co zwrócić uwagę podczas wyboru metody aplikacji etykiety?
Jest to bez wątpienia jedno z najczęściej nurtujących pytań wielu przedsiębiorców, zajmujących się produkcją i sprzedażą towarów. Generalnie jednym z najważniejszych czynników jest określenie czy dany produkt jest nieruchomy, czy też przemieszcza się – jeśli tak to warto określić z jaką prędkością. Warto zwrócić też uwagę na miejsce naklejenia przygotowanej etykiety. Etykietowanie puszek najczęściej wykonuje się z przodu i z tyłu, jednak można również u góry, na spodzie lub w wewnątrz.
Co jest szczególnie ważne przy aplikacji etykiet?
Etykietowanie puszek jest dość wymagającym zadaniem, ponieważ należy pamiętać o wielu aspektach. Jednym z nich jest oczywiście dobór odpowiedniego kleju. Przed jego użytkiem koniecznie trzeba zapoznać się z właściwościami i zastosowaniem, gdyż niewłaściwie dobrany klej może nie posiadać wymaganej przyczepności potrzebnej do oznakowania produktu. Powierzchnie przeznaczone do naklejenia etykiety powinny być dokładnie oczyszczone z wszelkich drobinek kurzu, pyłu czy innych niekorzystnie wpływających na ten proces substancji. Miejsce oznakowania musi być czyste!
W celu zebrania dodatkowych informacji zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej https://coding.koenig-bauer.com/pl/produkty/drukuj-i-stosuj/