Kostki reklamowe, pufy reklamowe czy też leżaki reklamowe to bez wątpienia nader dobre artykuły promocyjne. Nie trzeba nikomu specjalnie tłumaczyć, jak istotną rolę we współczesnym świecie odgrywa reklama. Mamy ją dosłownie wszędzie: w prasie, w radiu, w telewizji, w internecie oraz na ulicach: w postaci różnego rodzaju szyldów, banerów, billboardów, neonów czy tablic. Do tego dochodzą jeszcze tzw. gadżety reklamowe, których przykładami mogą być np. kostki reklamowe, pufy reklamowe czy też leżaki reklamowe. Nawiasem mówiąc, owe gadżety cieszą się sporym zainteresowaniem klientów rozlicznych firm zawodowo zajmujących się reklamą. Takowych podmiotów na naszym rynku nie brakuje, więc tym samym, kto tylko potrzebuje pomocy w tym zakresie, ma realne szanse, aby takową uzyskać. Okazuje się, że w obecnej dobie nie wystarczy już reklama w realu, ale trzeba też odpowiednio zaistnieć w sieci. Dlaczego? To jasne, ponieważ nasze życie rozwija się zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Tak jest i już, niezależnie od tego, czy się to komuś podoba, czy też nie jest z tego stanu rzeczy zadowolony. No cóż, to jeden ze znaków czasów, w jakich przyszło nam funkcjonować. Ale nie ma co narzekać, bo internet to jednak przede wszystkim nader funkcjonalne medium, bez którego już chyba nie bylibyśmy sobie w stanie poradzić. W sieci pracujemy, uczymy się, płacimy rachunki, komunikujemy się oraz robimy jeszcze mnóstwo innych rzeczy.
Wróćmy jednak jeszcze na chwilę do zasadniczego tematu niniejszego artykułu, bo wszak miała w nim być mowa jednak o reklamie. Warto byłoby w tym miejscu wspomnieć o tym, jak zbudowany jest komunikat reklamowy. Otóż, opiera się on na schemacie AIDA. Co to w ogóle znaczy? To skrót od czterech angielskich słów: attention, interest, desire oraz action. Każdy przekaż reklamowy ma zatem zwrócić uwagę odbiorcy na dany produkt, zainteresować go nim, wzbudzić w potencjalnym nabywcy pragnienie posiadania go oraz sprawić, żeby odbiorca po prostu kupił ową rzecz. Prawda, że to proste?
Wróćmy jednak jeszcze na chwilę do zasadniczego tematu niniejszego artykułu, bo wszak miała w nim być mowa jednak o reklamie. Warto byłoby w tym miejscu wspomnieć o tym, jak zbudowany jest komunikat reklamowy. Otóż, opiera się on na schemacie AIDA. Co to w ogóle znaczy? To skrót od czterech angielskich słów: attention, interest, desire oraz action. Każdy przekaż reklamowy ma zatem zwrócić uwagę odbiorcy na dany produkt, zainteresować go nim, wzbudzić w potencjalnym nabywcy pragnienie posiadania go oraz sprawić, żeby odbiorca po prostu kupił ową rzecz. Prawda, że to proste?