Witacze
Aby zaistnieć w świadomości klientów trzeba dać się poznać. W związku z tym także cyklicznie widoczne szeroko zakrojone akcje marketingowe jednostek wchodzących na rynek, próbujących pokonać bieżącą rywalizację. Bywa jednak dużo elementów, które nie są element kampanii reklamowej, ale są ogromnie kluczowe dla działania jednostki na rynku.
Pierwszą z nich staje się oznaczenie siedziby przedsiębiorstwa lub oddziału, bądź sklepu bądź biura. Dokładnie z regulacją, zakładając działalność właściciel posiada zobowiązanie oznaczyć miejsce w jakim bywa realizowana aktywność gospodarcza. I tu zastosowanie mają kasetony świetlne, albowiem czasem pospolita tabliczka informacyjna to zbyt niewiele. Tak bywa w przypadku sklepów, punków usługowych i wielu pozostałych instytucji tj. banki, kantory, przychodnie itp. Zastosowane kasetony świetlne przynoszą widoczność a także rozpoznawalność. Są one bowiem projektowane zgodnie z wznoszonym przez firmę wizerunkiem. W przypadku podobnych biznesów jak stacje benzynowe doskonałym uzupełnieniem istnieją pylony cenowe. Mają one za zadanie przyciągnąć uwagę prowadzących przejeżdżających w sąsiedztwie. Ich zaletą bywa fakt, iż są wysokie oraz można je ustawić w oddaleniu od samej stacji. W takim przypadku będą również swego typu cennikiem jak i kierunkowskazem. Także pylony cenowe bywają podświetlane, a zatem fenomenalnie wyraziste po zapadnięciu zmroku. Dzięki temu nawet w niedobrych warunkach pogodowych i wątłej widoczności, stacja w dalszym ciągu bywa czytelna dla klientów.
Reklama kojarzona jest z firmami prywatnymi, ale dotyczy również miast, gmin, rejonów. Najłatwiejszym do zaobserwowania elementem ich reklamy bywają witacze. To właśnie miasta, gminy, województwa czy nadleśnictwa na ogół je wykorzystują, aby obwieścić podróżujących o tym gdzie się znajdują. Owszem witacze mogą wykorzystywać także instytucje, jakie rozmieszczają się na ogromnie przestronnym terenie. Każde wyszczególnione wyżej elementy stają się dosyć ewidentne w trakcie budowania wizualnego obrazu spółki. Są środkami, jakie jednocześnie gwarantują identyfikację danej marki, jak i ułatwiają jej zapamiętanie. Jednocześnie nie bywają odbierane jako nachalne.